U paragone di u trasferimentu di i pazienti eleva l'arnesi è l'usu

Prima di tuttu, ci sò parechje funzioni di a macchina di shift, cum'è u lettu, a sedia di rotelle, u sediu di u toilette, si mette è scende a vittura, è aghjustà a pusizione di dorme di u paziente, cusì u prublema pò esse rimpiazzatu da a macchina shift da queste funzioni cum'è u puntu di entrata, à circà i prudutti alternativi.Pudete principià cù i prudutti chì rimpiazzanu una o duie di queste funzioni, è poi passà à rimpiazzamenti multifunzionali o cumpletu.In generale, u primu sustitutu hè in a maiuranza, l'ultimu hè in generale menu o micca.

Prima hè cinturione di trasportu, pò rimpiazzà a macchina di turnu cumpresa a funzione di spustamentu, u cinturione di trasportu di l'omu anzianu hè ancu chjamatu stretcher suave di paziente, UTILIZZA l'alta qualità di tela Oxford, nylon, criptografia pò esse casa medica, principalmente per aiutà i pazienti turnà, manighjà, mobile. Strumenta ausiliaria di infermiera di pusizioni, evita in modu efficace u cambiamentu di causa di dannu à i pazienti in u prucessu, Pò esse usatu per i pazienti di u lettu per aiutà à turnà, cambia u lettu, alzà è falà u pianu.

微信图片_20220809112612

 

In u sicondu paràgrafu hè u lettu medicale facilmente è pò rimpiazzà a funzione di lettu di a macchina di turnu, un lettu hè un aiutu di u persunale medico, rializeghja i pazienti nantu à u tavulinu operatore, trolley, lettu d'ospedale, per trasfurmà trà a macchina CT in u lettu, infermiera un arnesi ausiliari. , Adupratu in energia, còmuda è sicuru in u lettu, pò aiutà à u lettu liscia di sicurità di i pazienti, in u prucessu pò riduce u dolore di u paci, Evitari a ferita pussibule in u prucessu di manipolazione, ma ancu riduce a carica di l'infermiera di i travagliadori infermiera.

微信图片_20220809112745

Ci sò persone disabili in bisognu di infermiera in casa, o hè cunsigliatu di utilizà i prudutti di a macchina di turnu, a macchina di turnu set shift, lettu, toilette, bagnu, sedia a rotelle su è giù in unu, l'usu di sicuru, convenientu, veloce, prezzu, assai vale a pena cumprà.

Ascensore elettricu sedia di trasferimentu di pazienti

Sicondu e diverse cundizioni di l'anziani, certi anziani si fermanu in u lettu, è certi anziani anu bisognu di stà in u lettu per un pocu tempu, cum'è a ricuperazione dopu a cirurgia;Certi anziani anu bisognu di stà in lettu per un bellu pezzu, cum'è a malatia di l'ictus.Sì l'anziani sò in lettu per un bellu pezzu, anu bisognu di rinfurzà a so vita è a cura di a dieta per evità cumplicazioni.Per cura megliu di l'anziani in lettu, stu documentu prupone una macchina di turnu per l'infermiera di l'anziani in lettu:

xfby2

U seguente hè l'usu di a macchina di shift:

(1) I Pacienti spessu anu bisognu di spustà quandu si manghjanu, si bagnanu, stendu in u lettu, esce in una sedia di rota, etc.;

(2) per un longu tempu à daretu, tene, mètudu lift, pò cascà bruise, infermiera stessi sò faciuli à daretu danni assai dura.

(3) Per prevene l'infezzione di i bedsores, i pazienti spessu anu da vultà è move u so corpu.

(4) Quandu turnate o trasfiriu un paci, 2-3 persone sò spessu necessarii, è una sola donna debule hè ancu più vuluntaria è impotente.

(5) Pacienti in u lettu bisognu di cambià a robba è lenzuola, pulisce u corpu, infermiera tedious è laborious.

(6) I Pacienti ùn si sentenu micca dignità in a vita, una grande pressione psicologica, è faciule per causà cunflitti di famiglia.

Trasferimentu di paci motore


Tempu di post: Aug-09-2022