Sedia elettrica multifunzionale di trasferimentu di pazienti

Ci sò duie categorie principali di prudutti ausiliari di trasferimentu di pazienti in u mercatu:sedie di trasferimentu di pazientie paranchi in piedi.

Chì sò e sedie di trasferimentu di pazienti è i paranchi in piedi?
Asedia di trasferimentu di pazientihè un aiutu di mobilità chì aiuta i pazienti à passà da un locu à l'altru.Sò pensati per l'usu in spazii stretti cum'è corridoi, bagni è camere.Queste sedie anu roti per una mobilità faciule è poggiagambe è braccioli regolabili per u massimu cunfortu.Cunsiderate una situazione induve una persona cù mobilità limitata hà bisognu di assistenza per passà da u lettu à a sedia di rota.Sedie di trasferimentu di i pazienti simplificà stu prucessu è furnisce comodità per l'individuu è u so assistente.

L'elevatori in piedi, invece, sò aiuti di mobilità chì aiutanu i pazienti chì anu difficultà à stà.
U scopu di sti dispusitivi hè di aiutà i pazienti a transizione da una pusizioni seduta à una pusizioni standing.Pone slings attornu à a cintura è i gammi di u paziente è utilizate un parancu per elevà u paziente.Hè cuncepitu per furnisce supportu è aiutà à qualchissia per stà in modu sicuru.

Avà ci hè un pruduttu chì combina e funzioni di un trasferimentu di pazienti è un parancu in piedi, chì furnisce supportu è aiutanu l'utilizatori à stà in modu sicuru è ancu assistendu cù trasferimenti da un locu à l'altru.è furnisce u massimu cunfortu.Sta sedia di trasferimentu di pazienti vene da XFL Tech, mudelluXFL-QX-YW03(in stampa sottu)

微信图片_20231017110549微信图片_20231017110541

I vantaghji di questusedia multifunzionale di trasferimentu di pazientisò i seguenti:
1) L'altezza di elevazione hè di 33 cm, è l'altezza di u sediu pò esse aghjustata trà 40 cm è 73 cm, adattatu per i letti di l'uspidale più altu.
2) Dà à i caregivers più libertà per a cura di i malati critichi più facilmente.
3) Batteria alimentata, tensione DC 24, più sicura.
4) Siccomu hè un mutore meccanicu è ùn si eleva micca idraulicamente, ùn ci sarà micca oliu chì scorri, facendu faciule per u mantenimentu è a pulizia di ogni ghjornu.
5) Sedia di trasferimentu di ascensore multifunzionale, elettrica, sedia di doccia, sedia di comodità, sedia à rotelle
6) L'elevazione elettrica, invece di l'elevazione manuale, hè a nova tendenza.
7) Funzione impermeabile, a sedia hè classificata IP44.
8) Roti universali chjusi, più sicuri per i disabili è facili per cuntrullà a sedia.
9) U cuscino di sedia amovibile morbidu rende a seduta còmode per longu periodi di tempu.
10) U backrest rende a spalle di u paziente più rilassata.

stampa di marketing

Supporta u sviluppu di sta tecnulugia innovativa è pre-ordine a vostra unità oghje!

Visit our website at www.xflmedical.com or call us today on +(86) 592 5626845 or email us at xflcare@xiangfali.com for more details.  We are looking for business partner and hope to build long term business relationship with you.


Tempu di Postu: 23-Nov-2023