Fa'atusatusaga o ma'i fesiita'i mea faigaluega ma fa'aoga

Muamua lava, e tele galuega a le masini sifi, e pei o le moega, nofoa faʻataʻavalevale, nofoa faleuila, alu i luga ma alu ese le taavale, ma fetuunai le tulaga moe o le tagata maʻi, ina ia mafai ona suia le faafitauli e le masini sifi mai nei galuega e pei o. le mea e ulufale ai, saili mo isi oloa.E mafai ona e amata i oloa e sui ai se tasi poʻo mea uma e lua, ona faʻasolosolo atu lea i le tele o galuega poʻo le sui atoatoa.E masani lava, o le mea muamua e suitulaga i le tele, o le mea mulimuli e masani ona itiiti pe leai.

Muamua o le tauaveina o le fusipaʻu, e mafai ona suia le masini sifi e aofia ai le faʻaaogaina o galuega, o le toeaina o loʻo tauaveina le fusipaʻu e taʻua foi o le fata vaivai vaivai, faʻaaogaina le maualuga o le Oxford ie, nylon, faʻailoga e mafai ona avea ma falemaʻi, aemaise lava e fesoasoani ai i tagata mamaʻi liliu, taulimaina, feaveaʻi. tulaga meafaigaluega fesoasoani tausimai, lelei aloese mai suiga e mafua ai le afaina o gasegase i le faagasologa, E mafai ona faʻaaogaina mo tagata mamaʻi e fesoasoani e liliu, sifi moega, sii i luga ma lalo le fola.

信图片_20220809112612

 

I le parakalafa lona lua o le moega faafomaʻi faigofie ma e mafai ona sui le galuega o le moega masini, o se moega o se fesoasoani i tagata faigaluega faafomaʻi, iloa tagata gasegase i luga o le laulau taʻavale, taʻavale, moega falemaʻi, e fesuiaʻi i le va o le masini CT i le moega, tausi maʻi meafaigaluega fesoasoani. , faʻaaogaina i le malosi, faigofie ma saogalemu i luga o le moega, e mafai ona fesoasoani i le saogalemu o le maʻi moe lamolemole, i le faagasologa e mafai ona faʻaitiitia ai le tiga o le maʻi, Aloese mai le manua e ono tupu i le faagasologa o le taulimaina, ae faʻaitiitia foi le mamafa o tausimaʻi o tagata faigaluega tausi maʻi.

信图片_20220809112745

O loʻo i ai tagata e le atoatoa le malosi o loʻo manaʻomia le tausimaʻi i le fale, pe fautuaina e faʻaaoga masini sifi oloa, o le sifi masini seti sifi, moega, faletaele, taele, nofoa faʻataʻavalevale i luga ma lalo i le tasi, faʻaoga saogalemu, faigofie, vave, taugofie, aoga tele le fa'atau.

Si'i eletise nofoa fesiita'i ma'i

E tusa ai ma tulaga eseese o tagata matutua, o nisi o tagata matutua o le a nonofo i luga o moega, ma o nisi o tagata matutua e tatau ona nonofo i luga o moega mo sina taimi puupuu, e pei o le toe malosi pe a uma le taotoga;O nisi o tagata matutua e tatau ona nonofo umi i moega, e pei o le maʻi stroke.Afai e umi se taimi e taotooto ai tagata matutua, e manaʻomia le faʻamalosia o latou olaga ma le tausiga o meaʻai e aloese ai mai faʻalavelave.Ina ia sili atu le tausiga o tagata matutua o loʻo taoto i moega, o lenei pepa o loʻo tuʻuina atu ai se masini sifi mo le tausiaina o tagata matutua ua taotooto i moega:

xfby2

Ole fa'aogaina ole masini sifi:

(1) E masani ona manaʻomia e tagata maʻi ona gaoioi pe a 'ai, taʻele, taoto i luga o le moega, alu i fafo i se nofoa faʻataʻavalevale, ma isi;

(2) mo se taimi umi i tua, taofi, sii auala, e mafai ona pa'u toto'a, tausisoifua i latou lava e faigofie i tua faaleagaina matua faigata.

(3) Ina ia puipuia le faʻamaʻi pipisi o le moega, e masani lava ona liliu tagata mamaʻi ma faʻagaoioi o latou tino.

(4) Pe a liliu pe fesiitai se maʻi, 2-3 tagata e masani ona manaʻomia, ma o se fafine vaivai nofofua e sili atu ona naunau ma leai se malosi.

(5) E manaʻomia e tagata maʻi o loʻo i le moega ona sui lavalava ma ie, faʻamama le tino, tausi maʻi fiu ma galue.

(6) E lagona e tagata maʻi le leai o se mamalu i le olaga, le tele o omiga o le mafaufau, ma faigofie ona faatupuina feeseeseaiga faaleaiga.

Fa'aliliuga ma'i afi


Taimi meli: Aukuso-09-2022