trasferimentu lift chair product science

Cù l'accelerazione di l'anziane glubale, più è più prublemi di pensione sò prominenti, a cura di l'anziani pare ancu esse particularmente impurtante, a macchina di turnu hè diventata a cunfigurazione standard di e persone chì curanu l'anziani cù prublemi di mobilità, i grandi ospedali, infermiera. case per l'anziani anu cuminciatu à esse un gran numaru di populari, l'usu di a famiglia hà ancu cuminciatu à calà.

A macchina di trasferimentu aiuta à e persone cun prublemi di mobilità da a sedia à rotelle à u divano, u lettu, u sediu di u bagnu, u sediu trà u prublema difficiuli di spustamentu mutuale, è ancu a toilette, bagnu è altre serie di prublemi di vita.

wad213

1. Classificazione di a macchina shift

Modellu di macchina di turnu più stili, pò esse divisu in mobile, fissu, tipu di pavimentu, rail mobile, macchina di shift mobile hè divisu in tippu di bracciu di elevazione, tipu di pedestal, macchina di sposta di scala, etc.

(1) macchina di shift mobile cù 4 rota universale, pò risponde à i bisogni di i pazienti in lettu à u turnu di ogni ghjornu, pò aiutà i pazienti in lettu à spustà nantu à u lettu, sedia a rotelle, bagnu di toilette, esce, etc., pò esse usatu in ogni mumentu è in ogni locu, altu praticu. tassu d'utilizazione.

(2) a macchina di shift fissu hà un boom fissu, a macchina di shift si move avanti è avanti in a gamma di u boom, qualchì volta pò esse integrata cù u lettu, in fondu ùn hà micca bisognu di stallazione è custruzzione speciale.Stu tipu di shift machine hè spessu piazzatu in u lettu, bagnu, toilette è cusì.

(3) A machina di shift di u pianu hè di solitu piazzata nantu à a terra à u lettu, è ci sò ancu culonni stallati in i quattru cantoni di a stanza, cù u saccu di elevazione per ottene l'ughjettu in muvimentu in a distanza di a pista.

(4) A macchina di cambiamentu di rail hè longu à a pista installata nantu à u tettu, l'ughjettu in muvimentu hè spustatu à u mira cù a macchina di cambiamentu di saccu di elevazione.U svantaghju hè chì a pista di stallazione hà bisognu di custruzzione, è una volta installata, a pusizione di a pista ùn pò esse cambiata, l'investimentu hè grande, cusì u bisognu di determinà a dumanda prima.

CatchC07E(08-02-(08-02-10-17-38)

 

2.the vantaghji di u trasferimentu lifts chair

L'emergenza di macchine di spustamentu ùn hè micca solu benefica per i pazienti in lettu, ma ancu per u staffu di infermiera. Prima di tuttu, a macchina di shift hè un strumentu medicale cuncepitu specificamente per l'infermiera di e persone disabili, chì pò riduce a difficultà è l'intensità di u travagliu di infermiera, riduce u malatie occupational infermiera, strain muscular lumbar, protrusion disc lumbar è altre malatie.Un altru hè da alzà è giù u shift di a funzione di a macchina di shift, pò facilmente falla da u lettu à a sedia a rotelle, pusà implementà, cum'è u locu di a vita di ogni ghjornu, indirizzà direttamente a disabilità, l'anziani, a difficultà di shift, riduce u risicu di ferita secundaria in u prucessu di spustamentu è riduce u tempu di l'anzianu bedridden in u lettu, riduce l'appressu, migliurà a qualità di vita in u vechju in u lettu.

Ascensore per i malati

 


Tempu di Postu: Nov-03-2022