L'impurtanza è a necessità di a cura di l'anziani in casa

L'anzianu hè inevitabbile è universale.Vivemu in una sucetà cù dui estremi : unu chì ùn capisce mai u valore di l’anziani è li scarta cun mancanza di rispettu, è l’altru chì si cura di a so generazione più vechja è li valorizza bè cù abbastanza rispettu è cura.

Questa hè una situazione paradossale induve avemu dui estremi opposti.Ma l'anzianu, cum'è digià dettu, hè inevitabbile è e persone anziane anu bisognu di cura di l'anziani.Cusì, l'impurtanza dicura di l'anzianihè qualcosa chì tutti duvemu ricercà è capiscenu.

A cura di l'adulti hè una situazione perplessa.I zitelli adulti sò spessu posti in a situazione di a cura di un parente anzianu cum'è l'età di i membri di a famiglia.Spessu, u genitore si traslada in a casa di u zitellu adultu o in una casa di gruppu senior o facilità.

A cura di l'anziani implica l'assistenza in e so attività di ogni ghjornu, purtendu à i medichi per cunsultazioni medichi, sustenendu mentalmente, è assai di più.Allora, s'è vo avete qualchì preoccupazione di u vostru novu rolu cum'è achè un donatore per l'anziani, sta guida azzione vi aiuterà à fà u sensu.

L'impurtanza di a cura di l'anziani

In generale, una persona di più di 65 anni hè cunsiderata una persona anziana chì, secondu u so statu di salute, pò esse bisognu di cure dedicate.In ogni casu, hè difficiule di applicà una definizione rigida perchè e persone anzianu à varii ritmi fisiologichi.A fragilità, piuttostu chè l'età, hà una influenza più grande nantu à u so risicu di bisognu di cura è sustegnu.

Cumu piglià a cura di l'anziani - cunsiglii per seguità

A causa di l'ostaculi evidenti chì ponu esse, a cura di i genitori anziani pò esse intimidatori à volte.Eccu alcuni cunsiglii percura di l'anzianiè cunsiglii per aiutà vi à affruntà tali prublemi è a cura di i vostri parenti anziani mentre evitendu a tensione emotiva è finanziaria.

Capisce u so benessiri

U cuntattu telefonicu settimanale o cutidianu ùn hè micca abbastanza mentre cura di i genitori anziani in casa.L'anziani chì soffrenu di demenza o di a malatia di Alzheimer necessitanu una attenzione extra, se micca cumpleta.Hè necessariu di realizà a surviglianza fisica per determinà cumu si facenu l'anziani chì vivenu soli.

Migliurà e vostre interazzione cun elli farà a cura di menu oneroso è sicuramente migliurà u ligame trà voi è i vostri genitori.I più grandi strategie per trattà questi prublemi sò creatività, adattazione, pacienza è cumpassione.

Crea un ambiente sicuru in a vostra casa

L'anziani chì campanu solu sò in risicu di slipping, falle, è ferite.Mentre chì certi cambiamenti strutturali ponu esse richiesti, a maiò parte di l'azzioni necessarii per fà a casa di l'anzianu sicura è accessibile pò esse cumpletu cù u minimu sforzu è uni pochi di mani d'aiutu.

Grab bars vicinu à u toilette è in e ducha / bagneri sò alcuni di l'aghjustamenti must-have per cunsiderà per a stabilità, seduta è standing.

Hè preferibile installà railings nantu à i dui lati di tutte e scale.sedia a rotula, sedia da doccia, sollevatore di toilette alimentatu, un lettu d'ospedale portatile, o qualsiasi altre attrezzatura medica è equipaggiu.

Introduce un fornitore affidabile perprudutti di cura di l'anzianiXiang Fa Li Technology (Xiamen) Co.,Ltd.Un fabricatore prufessiunale perprudutti di cura in casa.Questi prudutti ponu aiutà i caregiver à fà i bisogni di l'igiene di ogni ghjornu cum'è u bagnu, a cura, e funzioni di toilette, è l'attività di a vita di ogni ghjornu chì ponu esse tediosi per l'anziani.A sedia di trasferimentu di elevazione elettrica aiuta ancu l'anziani cù l'attività fisica di ogni ghjornu, cum'è fà passeggiate o guidà in esercizii di movimentu.

Sè avete bisognu di più infurmazioneprudutti di cura di l'anziani, pudete visità u nostru situ web àwww.xflmedical.com or call us today on +(86) 592 5626845 or email us at xflcare@xiangfali.com for more details.  We are looking for business partner and hope to build long term business relationship with you.

Ascensore elettricu sedia di trasferimentu di pazienti tutti l'articuli


Tempu di Postu: Oct-07-2023