Cos'è una sedia elevatrice di trasferimentu di a casa?

Cosa hè una casa chì hè a funzione di a macchina elettrica di a casa?
A macchina di trasferimentu di a famiglia hè ancu chjamata macchina di cura di i pazienti, booster di energia elettrica, macchina di cura di i pazienti paralizzati. Hè adattatu per l'anziani, i pazienti paralizzati, i persone incapaci, i persone semi-incapacitati, l'inconvenienti di a mobilità è a vita ùn ponu micca cura di elli. trasferisce i disabili, riduce l'intensità di u travagliu di u persunale di infermiera, riduce a probabilità di ferita in u prucessu di trasferimentu di i pazienti.
038f8dd07ba5effe19b07b6a6a9f54c

Chì ghjè a funzione di a sedia di ascensore di trasferimentu di a casa ?
Ascensori sedia di trasferimentu elettricu hà assai aiutu per i vechji in lettu, a sedia di ascensori di trasferimentu hè i bisogni di i prudutti ausiliarii di i disabili, principalmente per aiutà i disabili equipaggiamenti di cura mobile senza barriere, usati per i disabili a corta distanza, pisatura, riabilitazione. i pazienti walking practice.Control buttone unu su unu falà shift, u persunale infermiera pò facirmenti ghjunghje sin'à u trasferimentu di i malati, assai riduce u trasferimentu di intensità di travagliu di u staffu nursing, mentri allargamentu di u scopu di l'attività di persunale inconveniente, migliurà a qualità di vita.
Prima, alzati: ci sò alcuni anziani disabili chì ùn volenu micca sempre stendu in u lettu, ponu aduprà a macchina di putenza mobile per alzà, riduce l'estrane.
Siconda, shift: per aiutà l'anziani move pusizioni, pò esse piazzatu in a sedia à rotelle, taburete è altri vulete andà à a pusizione;
Terzu, toilette: ponu aduprà a macchina shift electricu direttamente in u toilette, nantu à u toilette;
Quartu, fate un bagnu: cù a macchina di turnu per spinghje u vechju in u bagnu per piglià un bagnu;
Quintu, esce: quandu l'anziani anu bisognu à esce in, pudete aduprà a macchina di turnu in l'elevatore, a sala di recreazione in a cumunità;
微信图片_20210615162917.
wad213
cumu utilizà a sedia di trasferimentu di a casa?
L'elevatori di trasferimentu elettrici ponu esse aduprati in famiglie, ospedali, centri di riabilitazione, case di anziani, case di anziani è altre istituzioni cunnesse.
Quale hè l'usu di a sedia di ascensore di trasferimentu di a casa?
I malati in bedridden, i malati di paralisi cerebrale, i malati di hemiplegia, a paraplegia di i membri inferjuri, a paraplegia di l'hemiplegia, u traumu cerebrale, etc. Malatie osteoarticular prima è dopu a cirurgia, cum'è a necrosi di a testa femorale è a sustituzione di l'articulazione;Trasferimentu è furmazione di riabilitazione di i malati di riabilitazione senile;I pazienti in lettu, trasferimentu disfunzioni di u mutore è cusì ùn ponu micca marchjà nantu à i so propii pazienti spustati.
f7d574ac0c2282fdb2f0affcc013dc9


Tempu di post: 23-mar-2022