L'impurtanza di l'assistenza in casa per l'anziani in a so propria casa

Cum'è l'età, u pensamentu di abbandunà e nostre case amate è di passà à a vita assistita pò esse inquietante è sfurzanti.Per parechji di noi, e nostre case ùn sò micca solu un locu per campà, ma un riflessu di quale simu è una fonte di cunfortu è familiarità.L'idea di lascià tuttu ciò chì daretu pò esse angustiante, purtendu à sentenu disconnected da a vita chì avemu custruitu per noi stessi.

L'assistenza in casa permette à l'anziani di anzianu in u locu, mantenendu a so indipendenza è a dignità mentre ricevenu u sustegnu chì anu bisognu per prosperà.Permette à l'anziani di cuntinuà à campà in u cunfortu di a so propria casa, circundatu da i so pussidimenti è ricordi è furnisce un sensu di familiarità chì pò esse incredibbilmente impurtante per a so salute mentale è u benessere generale.

Ma i beneficii di a cura di a casa si estendenu oltre l'emozioni.Ci sò ancu numerosi vantaghji fisichi è finanziarii per riceve cura in casa.

Per unu, l'assistenza in casa pò esse più costu-efficace cà l'assistenza assistita o casa di anziani.Sicondu un studiu realizatu da l'Istitutu Naziunale di l'Aging, u costu mediu di l'assistenza in casa hè significativamente più bassu di quellu di l'assistenza in casa di anziani, facendu una opzione più assequible per parechje famiglie.

In più di esse finanziariamente pratica, a cura di a casa pò ancu esse più cunvene per l'anzianu è a so famiglia.Cù l'assistenza in casa, l'anzianu hè capaci di riceve u sustegnu chì anu bisognu, mentre ancu esse capace di participà à a so rutina è attività di solitu.Questu pò esse particularmente impurtante per quelli chì anu prublemi di mobilità, perchè li permette di cuntinuà à gode di e cose chì amanu senza avè da preoccupassi di u trasportu.

Inoltre, a ricerca hà dimustratu chì l'anziani chì ricevenu cura in casa anu una qualità di vita più alta è sperienze menu ospitalizazioni cà quelli chì ùn anu micca.Un studiu publicatu in u Journal of the American Geriatric Society hà truvatu chì l'anziani chì anu ricivutu l'assistenza in casa eranu menu prubabile di esse ospitali è avianu una mortalità più bassa di quelli chì ùn anu micca ricevutu cura in casa.

Una bona cura in casa hà bisognu di l'aiutuprudutti affidabili di cura di casacum'ètrasferimentu sedia ascensore, toilette à ascensore alimentatu, sedia di doccia è cusì.Sempre più prudutti di cuncepimentu novi ponu aiutà i caregiver nursing anziani o pazienti.Hè vale à dì chìsedia di trasferimentu di ascensore elettricuhè un pruduttu multifunzione cum'è seguente:
1. Applicazione 5 in 1: una sedia = sedia commode + sedia per doccia + sedia a rotelle + sedia di trasferimentu + aiuti di sollevamentu
2. Operazione di cuntrollu elettricu per comodità
3. Impermeable
4. Cura per a salvezza di a vita
5. Disegnu silenziu, guardendu a pace di mente
6. Capacità di pesu 150 kg
7. Lifting ring: 25 cm o 33 cm

Ma i benefici diprudutti di cura di casaÙn stende micca solu à l'anzianu chì riceve cura.Puderà ancu furnisce un supportu è un respiro assai necessariu per i caregivers, chì sò spessu membri di a famiglia o amichi di l'anzianu.A cura di un anzianu amatu pò esse esigenti fisicu è emuzionale, èprudutti di cura di casapò furnisce un supportu è assistenza assai necessariu per aiutà à allevà una parte di quella carica.

In più di furnisce un supportu fisicu, l'assistenza in casa pò ancu offre un sensu di sicurità è tranquillità per l'anzianu è i so caregivers.Cù l'aiutu di i prudutti di cura in casa, ci hè sempre qualcunu dispunibule per aiutà cù i travaglii di ogni ghjornu è furnisce supportu in casu d'emergenza.Questu pò furnisce un sensu di cunfortu è sicurità per l'anziani è i so amati.

Malgradu i numerosi benefici di i prudutti di cura in casa, assai anziani è e so famiglie ùn sò micca sicuri di cumu fà per truvà u dirittu.prudutti di cura di casa.Hè impurtante di fà a vostra ricerca è dumandà dumande à assicurà chì vi sò sceltu un reputable èfornitore affidabile di prudutti di cura di a casa.

Introduce un attore chjave in stu mercatu -Xiang Fa Li Technology (Xiamen) Co.,Ltd.Un fabricatore prufessiunale per i prudutti di cura in casa.Questi prudutti ponu aiutà i caregiver à fà i bisogni di l'igiene di ogni ghjornu cum'è u bagnu, a cura, e funzioni di toilette, è l'attività di a vita di ogni ghjornu chì ponu esse tediosi per l'anziani.A sedia di trasferimentu di elevazione elettrica aiuta ancu l'anziani cù l'attività fisica di ogni ghjornu, cum'è fà passeggiate o guidà in esercizii di movimentu.

If you need more information on electric transfer lift chair, you can visit our website at www.xflmedical.com or call us today on +(86) 592 5626845 or email us at xflcare@xiangfali.com for more details. We are looking for business partner and hope to build long term business relationship with you.

tuttu l'articulu di sedia di trasferimentu di ascensore elettricu


Tempu di post: 20-oct-2023