Mercatu di l'assistenza sanitaria in casa: Trasfurmà l'assistenza medica

In una era definita da l'avanzamenti tecnologichi è una pupulazione invechjata rapidamente, uMercatu di l'assistenza sanitaria in casahè apparsu cum'è un cambiamentu di ghjocu in l'industria medica.Stu settore include una larga gamma di servizii medichi chì ponu esse furniti convenientemente à i pazienti in u cunfortu di a so propria casa.Da l'infermiera qualificata à i servizii di terapia, u monitoraghju remotu è a consegna di l'equipaggiu medicale, u Mercatu di l'assistenza sanitaria in casa offre un approcciu olisticu à a cura di i pazienti.

U mercatu globale di assistenza sanitaria in casa hè previstu di ghjunghje à 340,2 miliardi USD da 226,0 miliardi USD in 2027, à un CAGR di 8,5%.

A crescita in stu mercatu hè principalmente guidata da a rapida crescita di a pupulazione anziana, è l'incidenza crescente di malatie croniche.

A traiettoria di a crescita

U Mercatu di l'assistenza sanitaria in casa hà assistitu à una crescita notevule in l'ultimi anni, per via di parechji fatturi chjave:

Populazione anziana
L'anziana generazione di baby boomers hà aumentatu significativamente a dumanda di servizii di salute.L'assistenza in casa permette à l'anziani di mantene a so indipendenza mentre riceve l'assistenza medica necessaria.Xiang Fa Li pò furnisce prudutti d'aiutu à l'infermiera cum'è una sedia di trasferimentu di l'elevatore elettricu è una sedia di ascensore di toilette elettrica, chì hè sempre più populari in u mercatu di l'assistenza in casa.

Avanzamenti tecnologichi
Più è più novu disignupruduttipò aiutà i caregiver chì allattanu anziani o pazienti.Hè vale à dì chìChai di trasferimentu di ascensore elettricur hè un pruduttu multifunzione cum'è seguente:
1. Applicazione 5 in 1: una sedia = sedia commode + sedia per doccia + sedia a rotelle + sedia di trasferimentu + aiuti di sollevamentu
2. Operazione di cuntrollu elettricu per comodità
3. Impermeable
4. Cura per a salvezza di a vita
5. Disegnu silenziu, guardendu a pace di mente
6. Capacità di pesu 150 kg
7. Lifting ring: 25 cm o 33 cm

L'avanzamenti in a telemedicina è i dispositi portabili anu alluntanatu a strada per u monitoraghju remoto di i pazienti.Questu permette à i fornituri di assistenza sanitaria di seguità i segni vitali è intervene in modu proattivu in casu di qualsiasi fluttuazioni di salute.

Beneficii per i pazienti è i caregivers
Cunfortu aumentatu
Assistenza sanitaria in casafurnisce i pazienti cun u cunfortu è a familiarità di u so propiu ambiente, chì ponu cuntribuisce à una ricuperazione più veloce è un benessere generale megliu.

Costi sanitari ridotti
L'assistenza in casa hè spessu più efficae in u costu cumparatu cù stanzi prolongati in l'uspidale.Aiuta à minimizzà e spese di salute.

Perspettiva di i fornitori di assistenza sanitaria
Utilizazione efficiente di e risorse
L'assistenza sanitaria in casa permette à l'uspitali di allocà e so risorse in modu più efficiente.Trasfirendu certi servizii medichi à i paràmetri di a casa, l'uspitali ponu fucalizza nantu à i casi di cure critiche, in ultimamente migliurà i so servizii.

Introduce un attore chjave in stu mercatu -Xiang Fa Li Technology (Xiamen) Co.,Ltd.Un fabricatore prufessiunale perprudutti di cura in casa.Questi prudutti ponu aiutà i caregiver à fà i bisogni di l'igiene di ogni ghjornu cum'è u bagnu, a cura, e funzioni di toilette, è l'attività di a vita di ogni ghjornu chì ponu esse tediosi per l'anziani.A sedia di trasferimentu di elevazione elettrica aiuta ancu l'anziani cù l'attività fisica di ogni ghjornu, cum'è fà passeggiate o guidà in esercizii di movimentu.

Sè avete bisognu di più infurmazionesedia elevatrice di trasferimentu elettricu, you can visit our website at www.xflmedical.com or call us today on +(86) 592 5626845 or email us at xflcare@xiangfali.com for more details.  We are looking for business partner and hope to build long term business relationship with you.

tuttu l'articulu di sedia di trasferimentu di ascensore elettricu


Tempu di Postu: 28-Septembre 2023