Una sedia multifunzionale per a cura di a casa

  • Sedia di doccia
  • Sedia Commode
  • L'elevatore di paziente
  • Sedia di trasferimentu
  • Sedia mobile

Infatti pudemu chjamà u nostrusedia elevatrice di trasferimentu elettricuin nomi diffirenti è tutti i nomi sò tutti curretti.Tuttavia, ci hè un solu scopu di cuncepimentu, chì hè di risponde à i bisogni diversificati in l'assistenza domiciliaria di ogni ghjornu per disabili, anziani è pazienti.È ùn vulemu micca installazione extra quandu a ghjente l'utiliza.Semplice è còmuda.

I nostrisedia elevatrice di trasferimentu elettricuhà un attuatore à duie colonne.U Seat hè alzatu è falatu da dui attuatori elettrici.Comparatu cù un attuatore manuale o solu in u mercatu, l'elevazione sincronizata di dui attuatori hè più liscia è stabile.

Livellu impermeabile IP44.Pò esse imbuttatu in avanti in a doccia è ùn vi preoccupate, IP44 significa chì a sedia pò prevene spruzzi d'acqua.Ùn avete bisognu di una sedia di doccia extra o una sedia di comodità, una sedia hè abbastanza per l'usu di cura di casa.

Per piacè truvate l'immagine allegata include tutti i mudelli di u nostru esedia elevatrice di trasferimentu elettricuper a vostra riferenza.

sedia di trasferimentu elettrica

È vi ricumanderaghju cusì:

Esigenze di cura di ogni ghjornu cù un budgetu limitatu:
XFL-QX-YW01èXFL-QX-YW01-1sò e scelte più economiche.
Più còmode:
XFL-QX-YW05èXFL-QX-YW06, chì anu un disignu di cushioning in silicone è cuntrolli mobili per rende l'operazione più còmuda.
Cura faciule:
XFL-QX-YW03hè u nostru mudellu più vendutu è patentatu.U disignu di sling pò aiutà i pazienti à mette è toglie i pantaloni, rendendu a cura più còmuda.In più, è questu hè removable, simili à u mudellu XFL-QX-YW01-1 dopu a rimozione.
Move à Car
XFL-QX-YW02cù cinturini aiutanu à trasfiriri u paziente in vittura

Xiangfali Technology (Xiamen) Co., Ltdhè una sucietà indipendente di ricerca è sviluppu, Semu spicializati in i prudutti di terapia di riabilitazione, i nostri prudutti sò una sedia commode di sollevamentu di toilette alimentata, bastone da caminata leggera è lavatrice di doccia umana, A sedia di ascensori di toilette alimentata hè aduprata in casa, centru di infermiera, ospedale, centru di riabilitazione. , hè adattatu per l'anziani, i disabili, a donna incinta, riduce u dolore quandu usanu u toilette.

If you need more information on electric transfer lift chair, you can visit our website at www.xflmedical.com or send us an email at xflcare@xiangfali.com.  We are looking for business partner and hope to build long term business relationship with you.


Tempu di Postu: Set-13-2023