A guida perfetta per i regali di vacanze per u vostru amata anzianu

rigalu

Quandu a stagione di vacanze si avvicina rapidamente, hè assai faciule per esse stressatu nantu à a selezzione di rigalu.Ci hè parechje persone per quale duvete cumprà, cumpresi i vostri cari anziane.Eccu alcuni grandi idee di rigalu per piglià a carica di selezziunà rigali per i vostri anziani amati da e spalle.

Cunfortu

A cunfortu hè una grande parte di a vita di ogni ghjornu, soprattuttu quandu ùn site micca cusì mobile cum'è prima.Ci hè parechje cose chì pudete cumprà sta stagione di vacanze per i vostri anziane amati chì vi assicurà chì sò cunfortu in a so vita di ogni ghjornu.

Maglioni di maglia

Un maglione di maglia calda è morbida hè un grande rigalu!Sia u vostru anzianu amatu u purterà in casa o fora di a casa, stu rigalu di vacanze hè sicuru chì li farà surrisu, è li mantene cusì accogliente questu invernu.

Coperta di peluche

Snuggling up cun una manta di peluche è accogliente hè una bella manera di passà una notte fredda d'invernu!Quandu dà à u vostru anzianu amatu u rigalu di una manta di peluche sta stagione di vacanze, vi ricurdaranu di voi ogni volta chì si curlenu è rilassate.

Pantofole Fuzzy

Nunda hè megliu chè vultà in casa, caccià i scarpi, è sliding in un caldu paru di pantofole fuzzy.Dà à u vostru anzianu amatu u rigalu di cunsulazione sta stagione di vacanze.

Praticità

Un'altra grande opzione per i rigali nantu à e vacanze per i vostri anziane amati hè un rigalu praticu.Eccu alcuni grandi idee per un rigalu praticu di vacanze.

Kindle

Chì rigalu megliu per dà à u vostru anzianu amata sta stagione di vacanze chè u rigalu di a literatura?Un Kindle permette à u vostru amatu di sceglie ciò chì vulete leghje, è ponu ancu selezziunate a dimensione di u font!

Calzature per caminari

Un paru còmode è praticu di scarpi per caminari pò fà tutta a diferenza.Stu rigalu ùn solu darà à u vostru anzianu amata sustegnu induve anu bisognu, ma ancu incuraghjerà à esce è esse attivu!

Abbonamenti/cestini mensili

Quandu dà à i vostri anziane amati u rigalu di una cesta mensuale o di un adesione, ùn site micca solu assicurà chì anu novi articuli ogni mese.Li dete ancu un ricordu mensile di voi è di quantu ti cura di elli.

 

Questa guida di rigalu hè sicura chì vi aiuterà à truvà u rigalu perfettu per u vostru anzianu amatu sta stagione di vacanze!

Sì avete qualchì quistione nantu à a cura di u vostru anzianu amatu durante a stagione di vacanze.

 

————————————————————————————————————————————————————— ——————————————————————————————————————

A seguente macchina elettrica di turnu pò riduce assai l'intensità di u travagliu è u risicu di sicurezza di l'infermiera, l'infermiera è i membri di a famiglia in u prucessu di infermiera di anziani disabili è semi-disabilitati, è migliurà a qualità è l'efficienza di l'infermiera.

U shifter elettricu domesticu hè un equipamentu ausiliariu mobile prufessiunale per l'infermiera di l'anziani disabili in casa.U shifter elettricu pò riduce assai l'intensità di u travagliu è i risichi di sicurezza di infermieri, nannies è membri di a famiglia in u prucessu di infermiera di anziani disabili è semi-disabilitati, è migliurà a qualità è l'efficienza di l'infermiera.A macchina di shift electricu di a casa appartene ancu à una classa di equipamentu medicale, l'usu di u prucessu per capiscenu cumplettamente l'usu di u manuale, capisce l'usu di u shift machine, a seguente introduzione à l'usu di e quattru funzioni cumuni di u shift. macchina.

1. Cumu un shifter move una persona disabile da un lettu à una sedia di rota ?

A macchina di trasferimentu hè spinta verticalmente sottu à u lettu di l'infermiera, u ganciu hè ghjustu sopra à u pettu è l'abdomen di u vechju, u cinturione hè stallatu in modu stabile nantu à u ganciu, u bracciu di elevazione di a macchina di trasferimentu di telecomando si alza, è dopu i disabili. vechju hè spustatu à a sedia a rotula, u vechju hè abbassatu remotely, è u spreader pò esse tiratu fora per compie u funziunamentu da u lettu di l'uspidale à a sedia à rota.

XFL-QX-YW03

2. Cumu un shifter move una persona disabile da una sedia à rotelle à un lettu ?

L'infermiera metterà u spargitore di a macchina di trasferimentu pianu nantu à u spinu di u vechju, aiuta u vechju à piegà, a manu davanti à u pettu di u vechju è tene u pettu per prevene a ferita di caduta, mette a coda di u spreader in u spinu. di u vechju cum'è pussibule, tira fora la cuda di u sling da sottu à u corpu, livellu, è assicurà chì a lunghezza di i dui lati hè u listessu.Cuntrolla u shifter elettricu per alzà, poi si move à u lettu è abbassà u paziente delicatamente.

3. Cumu un shifter move una persona incapacitata da u lettu à u bagnu?

L'infermiera trasladarà sparghjera di macchina nantu à u vechju sottu à u corpu, u sparghjera appesa nantu à a macchina di turnu, u bracciu di sollevamentu di a macchina di turnu di cuntrollu remoto, u vechju da u lettu, a macchina inserita in u sediu, u vechju hè pusatu nantu à a cima di u sediu, vestiti infermiera aperta cumplettamente esposta corpu inferiore, verificate cumplettamente à pusà in u sediu, u vechju hè cunfortu.

 


Tempu di Postu: Dec-06-2022