Un pocu di cunniscenza nantu à l'elevatore di trasferimentu è cumu utilizà

A machina di shift elettricu hè principalmente aduprata per a paralisi, in lettu, i disabili cù difficultà di mobilità da una pusizioni, per passà in modu sicuru, lisu è cunfortu à una altra pusizioni di strumenti medichi.Pò fà u travagliu di l'infermiera più còmuda è efficiente è cunfortu di stallazione.

1 (9) 加背景

 

Hà purtatu una bona nutizia à e famiglie o istituzioni mediche ligate o case di anziani è centri di riabilitazione cù pazienti paralizzati, rializendu u trasferimentu sicuru è faciule trà i letti, sedie à rotelle, sedie è toilette per i malati paralizzati, i malati critichi, i disabili chì sò stati in lettu. un longu tempu è quelli chì ùn ponu micca move in autunumu.Reduce a carica di travagliu di u persunale di infermiera è migliurà a qualità di vita di i malati o anziani.A pupulazione generale di l'usu di a macchina di turnu domesticu, cum'è a siguenti:

A macchina di turnu hè divisa in tipu medico è tipu di casa, a macchina di turnu di tipu medica cum'è u nome implica hè adattata per istituzioni mediche, sala di cura speciale, istituzioni di assistenza suciale, ospedali di riabilitazione, pensione di a cumunità è cusì.

1 (6) 加背景

A macchina generale di turnu di a casa hè adattata per a cura di a casa, i cumpratori ponu sceglie diversi tipi di macchina di turnu secondu diversi scenarii d'usu.

U pruduttu di a macchina di shift nurmale pò esse spustatu da u persunale di infermiera attraversu u controller di manicu, unu su, unu giù, è poi accuratu è sicuru spustatu à u locu induve vulete andà. Si pò realizà u trasferimentu sicuru trà lettu, sedia à rotelle. , sediu è toilette per i pazienti cù paralisi è ferite à a gamba, è riduce l'intensità di travagliu di u persunale di infermiera à a più grande misura, aiutanu à migliurà l'efficienza di l'infermiera è riduce u risicu di l'infermiera à u stessu tempu.

Pò riduce assai u risicu di l'assistenza infermiera è impedisce à i pazienti di scuntrà ferite secundariu in u trasferimentu, è migliurà a qualità di vita è a dignità di e persone disabili, è prumove a riabilitazione.

 

 


Tempu di Postu: Oct-09-2022